برای وبلاگ ارزشی دوئل
نوشته شده توسط : صابر عجم

سلام به میثم عزیز

ممنونم از ابراز محبت شما برادر ارزشی و شجاع.

عارضم به حضور انورتون ، اینجا هم بلاگ خوش فرمیه...ای بد نیست ، حس اینو دارم که از دست یه صاحب خونه بداخلاق و بی انصاف نجات پیدا کردم و دست برقضا اومدم توی یه آپارتمان شیکتر...جدی میگم. هم امکاناتش بهتره لوکس بلاگ و هم تمپلیتش شادتره.

خلاصه کلوم اینکه ، میثم جان تکلیف و انجام تکلیف همیشه و همه جا هست و موضوعیت خودشو داره ، حالا میخواد توی قفسه های گنجه بلاگفای اقای شیرازی باشه..میخواد لوکس بلاگ باشه و یا هر بلاگ دیگه یی.

هنوز نمیدونم رفتار صاحب خونه جدید در خصوص مطالب فرهنگی و اجتماعی در 583 چیه؟

ولی غمی نیست اخوی...اینجا هم نشد یه جای دیگه...دنیا پره بلاگره. چیزی که کمه و فوق العاده باارزش : انسانیته، انصاف و صداقت و ..

القصه ، داداش میثم و بقیه داداشا!!... صابر عجم اینجاست و در خدمت جنگ نرم ولایت.

                                                                  ******

ضمنا آقای شیرازی ، این بیشه گمان مبر که خالیست ، شاید که پلنگ خفته باشد.

تصور نکن که شما برنامه نویسی و خط و ربطت با یه جاهایی قرص و قایمه و آی تی و اینجور چیزا رو خیلی بیش از خیلیای دیگه بلدی.

تصور نکن که بلاگفا ، یه برج عاجه که شما نشستی توش و خیالت راحته.

نه داداش اینجوریا نیست.

این چیزی که الان میشنوی بهش میگن جنگ نرم..جنگ نرم....همون چیزیه که بنده نزدیک به 9 ساله که درگیرشم و دست برقضا تخصص بنده توی همین آی تی و مدیریت رسانه یی بلاگرهای محترمی چون شماست.

متاسفانه این یکی رو خبط کردی. چون شما میتونستی مثل یه مدیر فهیم! و دوراندیش! ، یک ایمیل رسمی به حسین قدیانی ، داداش میثم  و یا حقیر سراپا اشتباهی مثل بنده بزنی و توضیح بدی که مثلا مثلا ، این شیطنت ها کار شما نیست ، مطمئن باش ما تربیت شدگان مکتب خامنه یی اونقدر شعور و شجاعت داریم که در فضای سایبر بطور رسمی از شما عذرخواهی کنیم ، نه اینکه مثل داروغه ناتینگهام فقط "بگیر و ببند" رو در دستور کار خود قرار دهید.رفتار شما به هیچوجه درخور "پردرآمدترین" بلاگر ایرانی نیست ، یادتون باشه آقای محترم ، که شما مدیر  رسانه ی تقریبا خصوصی هستید و قیچی سانسور یکطرفه در رسانه خصوصی ، یعنی مبدل شدن به "بنگاه مطلب پراکنی دست نشانده" .

و یک نکته مهم : سعی کنید این نکته را شبی صدبار قبل از خواب تکرار کنید تا خوابتان ببرد :« قلم یک نویسنده ی زیرک و متعهد می تواند شاکله ی یک رسانه خصوصی را فرو بریزد»  این ادعا نیست ، بلکه تجربه شخصی و تکراری بنده است.

اما فرق فرزندان خامنه یی با امثال جنابعالی دراین است که بی کینه شمشیر می زنند ، لذا با تاسی به مولایم حیدر کرار (ع)، از روی سینه بلاگفایت برخاسته ام و آب دهان عبدودی ات را از روی قلمم پاک کرده  و آنقدر صبر میکنم تا اپسیلونی عصبیت شخصی در وجودم نماند و سپس با خویش سره شده و «اگر» تکلیفی در خصوص بلاگت احساس کردم ، از راه درست و خداپسندانه به انجام خواهم رساند .

آسوده بخواب آقای شیرازی که شب دراز است و قلندر بیدار!

 

|
امتیاز مطلب : 519
|
تعداد امتیازدهندگان : 172
|
مجموع امتیاز : 172
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: